* חלום ושמו פריז *

אני מרגישה איזה צורך להתנצל קודם כל על העדכונים המועטים יחסית בזמן האחרון. זו גם סוג של התנצלות בפני עצמי, שאני לא מספיקה לעשות את כל מה שאני מציבה לעצמי.

מן שילוב כזה של תקופה משוגעת, עומס בעבודה, ויותר מדי אירועים משונים מסביב שגורמים לי להיות עסוקה נפשית יותר אפילו משאני עסוקה פיזית, אם זה אפשרי בכלל.

בכל מקרה בזמנים כאלו כנראה שאין מה לעשות חוץ מלחלום על מה הייתי עושה אם היה לי זמן פנוי בידי, ואת החופש לעשות עם הזמן הזה מה שבא לי.

אני יכולה בקלות לומר שאחד הדברים הראשונים ברשימה הוא לבקר בפריז. טרם יצא לי להיות בעיר הזו, וכל מי שמכיר אותי והיה שם מבטיח לי שהיא בול בשבילי, ואיכשהו נדמה לי שהם צודקים.


פריז - יותר מכל עיר אירופאית אחרת נדמה לי - עטופה בהילה הרומנטית והשיקית ביותר, ואני מניחה שהמוניטין הזה לא הגיע ככה סתם, ושיש אמת מאחוריו.


החלום שלי היה תמיד לבקר בפריז ביומולדת שלי, מאחר וסביבות התאריך שבו אני חוגגת (לקראת סוף נובמבר) נחגגות בפריז, וגם ביתר העולם לצורך העניין, חגיגות יין הבוזו'לה - הבציר הצעיר של יינות השנה. נראה לי חוויה די מדהימה, לשתות ברחובות פריז בחצות, כאשר כולם פותחים בשמחה את הבקבוקים החדשים ושותים אל תוך הלילה. יופי של חגיגות יומולדת, לא? (רמז רמז, מישהו רוצה לקנות לי כרטיס טיסה?? נובמבר אוטוטו כאן...) :))


חולצה אילוצ'קה מכנסיים לוני וינטגנעליים ניין ווסט חגורה קאלה עגילים 24/7 תיק זארה


אז עד שזה יקרה, וכמובן שאני מוכנה לבקר בפריז בכל עונות השנה, אני מסתפקת בלפנטז עם אאוטפיטים שמרמזים ולו במעט על איך שהייתי מדמיינת לי את עיר האורות...


תודה רבה רבה לדנה על הצילומים,

ושנה טובה, מתוקה ומהממת לכולם!


23 comments:

Noa said...

גם לי יש את אותו חלום על פריז!! גם אני מעולם לא הייתי!
ובדיוק השבוע חברה שלי נלקחה עי החבר המקסים שלה לעיר האורות ושם קיבלה הצעת נישואים מפתיעה. היש רומנטי מזה?
היא כמובן הסכימה...

חוץ מזה, האאוטפיט מקסים. אחרי כל פוסט שלך אני אומרת לעצמי שאני צריכה לבדוק את החנות של אילוצ'קה , אבל כמו שאמרת, מחוסר זמן הדברים נדחקים וצריך לחכות.

אהבתי מאוד רת השילוב של החולצה עם המכנסיים הרחבים והמעט גבריים שעלייך מקבלים מראה מאוד נשי...

נשיקות ושנה טובה!!

נועה said...

אהבתי מאוד את הפוסט והאאוטפיט.
גם אני מפנטזת על פריז, וזה לחלוטין במקום הראשון ברשימה. אני לא יודעת למה אני מחכה לנסיעה יותר - בשביל האופנה, האוכל, היופי, או הצילומים שאני יכולה לתקתק שם בלי הפסקה...

שנה טובה!

Keren said...

החולצה מאוד מאוד יפה והצבע מחמיא לך.

לגבי פריז, כל כך כיף לטייל שם בסימטאות או סתם לקנות מאפים בבולנז'רי טובה ולשבת בפארק. מבחינתי סוג הטיול בניו יורק ובפריז הוא זהה. ערים שאפשר לקבל את התחושה שלהן דרך הרגליים. מלהסתובב ברגל בכל העיר ולשבת ולהסתכל מהצד על האנשים ( ועל הבגדים המדהימים שהם לובשים)

אבל אם אני זוכרת טוב, בנובמבר כבר די קר בפריז. אולי כדאי לך לסוע שוב יותר לכיוון מאי :)
כי על פנטזיית היומולדת והבוז'ולה אי אפשר לוותר.

פטיט לולו והרפתקאותיה בעולם האופנה said...

שלינקה מקסימה

אני מאחלת לך שתתבעי בהמון עבודה!
:)
זה יביא אותך צעד עקב אחד קרוב יותר לפריז!
את מהממת כתמיד, ואני שותפה לחלוטין לפנטזיית פריז!
אולי נארגן נסיעת בלוגריות לאנשהו??
נראה לי שיכול להיות גירל טיים אולטמטיבי!
בכל מקרה,
הצילומים נהדרים, דנה מפיקה מתחת לאצבעות שלה צילומים נהדרים.
זה אפילו לגמרי מזכיר לי את ירושלים!

נשיקות חמות

Misty said...

שלי ,האם אני היחידה שלא מפנטזת על פריז וגם לא על חתולים ? :-) תמיד ידעתי שאני יותר אדם של ..גלאזגו וכלבים
:-) תמיד הייתי מוזרה

אני מאוד מאוד אוהבת את הצילומים והאווירה כולה זועקת סתו וזהב ויופי , העושר והצבעים הסתויים פשוט מפעימים , אני מתה על הגוון הקינמוני של החולצה , שמשום מה די נדיר למצוא , וכל התאמת הצבעים והגזרות מאוד הרמונית ומחמיאה לגוונים שלך עצמך , לשיער ולעור , אני גם לא בחורה של נעליים , בנוסף לשאר העוונות :-) אבל את אלו אני ממש אוהבת , לא הייתי מתנגדת לזוג

מאחלת חלומות מתוקים על פריז , אני בטוחה שתגיעי לשם ושזה יהיה מופלא , שמעתי שהקסם של פריז לעולם לא מאכזב

מורן. said...

בהחלט עשית לי חשק לפריז, למרות שהייתי שם בערך בכיתה ז' ודי התאכזבתי. אבל מה ידעתי אז? אני מניחה שהיום הייתי מתלהבת הרבה יותר. :)
את לבושה מקסים, במיוחד הנעליים והתיק, והרקע מאחור גם כן מוסיף לאווירה. :)

שיקסע said...

שנה טובה טובה ומתוקה!! :)
הלוקיישן הזה פשוט מהמם! אני רוצה לגור שם!

moran said...

האאוטפיט מקסים,גם הלוקיישן והתיק ,הכל כ"כ מתאים ומדויק.
את מצטלמת נהדר.
דווקא עשית לי חשק לקפוץ בהזדמנות הראשונה לאילוצ'קה ולא לפריז.

אמא said...

מתוקתי, סתו שהוא זהב
איך את מצליחה להקסים בצבעים
שהם בבחינת "בל ילבש" על עורנו הבהיר?
צבעים שמקומם לא יתכן בארוני ועל קולבי
ועליך הם סוף הדרך, ואת הרי בשר מבשרי וגם מצבעי???
קוסמת!
זרקת לנו כפפה עם הכרטיס לפריז, הא?
שנה חדשה לנו- טוב לחלום
ועוד יותר להגשים, ואם כבר פריז, אז גם אהבה,
המון אהבה!

pea said...

שלי המתוקה והענוגה!
הייתי שמחה להצטרף אלייך לחגיגות הבוז'ולה בפריז
ועד שנמצא לנו ספונסר נותר רק להינות מהתמונות ומהאווירה הקסומה שהן משרות. אני זוכרת שמדדתי את החולצה הנפלאה הזאת בזמנו אבל משהו לא עבד מבחינתי, משמח אותי לראות כמה שהיא נפלאה עלייך. וכמובן הדיטיילים המקסימים בעגילים שמפתיעים מפוסט לפוסט.
שנה טובה ונשיקות!
לחיי נסיעות אופנתיות לחו"ל בשנה הבאה עלינו לטובה ובעיקר הרבה אהבה... :)

standing ovation said...

תמונות מקסימות, שנה טובה ומקווה שהרמז לגבי פריז יובן :)

God Made Me fuNky said...

love those shorts. so cute and the color of the top goes so well with the shorts.

עפר said...

שלינקה
מקווה שחלום פריז יתממש בקרוב, אולי אפילו ביחד. אני הייתי פעמיים בעיר האורות והיא ללא ספק אחת הערים המדהימות בעולם.

Shelly Peleg said...

Noa - פשש, קבלת הצעת נישואין בפריז, כנראה שלא המציאו עדיין אקט רומנטי "ביי דה בוק" יותר מזה :) אני אסתפק כרגע רק בלבקר שם, נראה לי רומנטי מספיק...
לפני פריז צריך לקחת אותך ליאלוצ'קה באמת, כשתחזרי אפשר לקבוע משהו,
נשיקות ושנה טובה!

נועה - אני מניחה שפריז, כמו כל עיר אירופאית ואפילו יותר, מספקת הרבה מאוד הזדמנויות לצילומים מדהימים. לחיי נסיעות וצילומים בכלל!

Keren - טוב, עכשיו עשית לי אפילו עוד יותר חשק אם זה היה אפשרי! הבנתי שאפילו עכשיו כבר גשום שם, מזג אויר מוזר יש השנה באירופה. למרות שעם כל הקלישאות שהאכילו אותנו יפה יפה בסרטים הקיטשיים, אני חושבת שאני אשמח לאיזה יום גשום בעיר האורות.. תודה וחג שמח!

פטיט - יאללה, מתי שבוע האופנה שם? נסיעת בלוגריות נשמע חוויה מוצלחת במיוחד, בעיקר אחרי הצילומים שכולנו ספגנו משבוע האופנה בניו יורק וחברותיניו האמריקאיות.. נראה להן מה זה! :)
הצילומים הם מנווה צדק, שזה הכי קרוב לירושלים שיש בתל אביב.. נשיקות מותק

Misty - טו, נו, זה כל הקסם - לגלות עוד חלומות של אנשים נוספים וללכת גם בעקבותיהם :) גלזגו? - סאונדס גוד טו מי! :))
קינמון זו ההגדרה המושלמת לצבע החמקמק של החולצה, תודה! והלוואי שחלומות החו"ל של כולנו יתגשמו השנה...

מורן. - תודה יקירה. התיק והנעליים בהחלט מהרכישות היותר שוות העונה שתמיד מוכיחות את עצמן.
נראה לי שבדר"כ כנוסעים בגיל צעיר יותר החוויה שונה לחלוטין מאשר כשחוזרים שנים אח"כ, עם יותר יכולת לחוות הכל בצורה בוגרת. אז קדימה, מאחלת לך גם פריז בפעם השניה :)

שיקסע - תודה! גם אני הייתי שמחה לגור שם... סמטאות נווה צדק והבתים המדהימים שם קורצים לי כל פעם מחדש..

Shelly Peleg said...

moran - אילוצ'קה תשמח לשמוע נדמה לי :)
ואם יש חנות ששוה נסיעה, זו בהחלט זו.
תודה רבה ושנה טובה!

אמא'לה המתוקה שלי - מה יהיה, כל תגובה שלך יותר מרגשת אותי מהקודמת... תודה!!
אולי עכשיו נמצא את הצבעים האלו גם יותר אצלך בארון? אם נעשה שופינג בפריז יחד זה בטוח יקרה :)))
המון נשיקות ואהבה, מצטרפת לאיחולים שלך.

אפונה - אהבה ונסיעות אופנתיות: פיצחת את הקוד לשנה מופלאה :) תודה על המחמאות יקירה שלי, אני בהחלט מכוונת לנסיעות משותפות כאלו!! שנה טובה ומקסימה גם לך!

standing ovation - תודה רבה :))

god made me funky - thanks so much for you comment and for visiting! It's Israel's new year celebrations, so I wish a wonderful year as well!

עפר - תודה בובי שלי, אנחנו נוכיח שחלומות מתגשמים :))

iheartvintagex said...

BEAUTIFUL! :)

נגה said...

פריז פשוט מדהימה.
אין על נופים, האנשים והריחות... באמת היא אחת הערים היפות ביותר שהייתי בהן...
אני חושבת שאת תאהבי אותה ותשתלבי בה נהדר.

אהבתי מאוד איך את בונה אווטפיט שלם מהפרטים הקטנים ביותר (בפוסט עם החתולים וגם פה- העגילים)ואת עושה את זה כל כך מיוחד...

אני מצרפת קישור לאלבום תמונות שחברה שלי צילמה בטיול שלנו בפריז לפני שנתיים. אני כל כך מתגעגעת!! אם את נוסעת קחי אותי איתך במזוודה... פליז??

http://www.facebook.com/album.php?page=1&aid=13013&id=828933813

(מקווה שהקישור יעבוד...)

Dana (MODAna) said...

איך לא הגבתי כאן עדיין??
מאוד אהבתי את כל הטון של הפוסט- איך מתלבושת אחת בחרת לשתף בחלון אישי כמו פריז.
מאחלת לך המון חוויות פריזיאניות ייחודיות, רומנטיות, מרגשות ומה לא...
יאללה, הגיע הזמן לארוב קצת לאתר הדקה ה-90 ולממש קצת!

Shelly Peleg said...

I heart vintage x - thank u so much!

נגה - תודה רבה על התגובה המקסימה! זה מאוד משמח אותי לקרוא שאת נהנית גם מהכתיבה שמשתלבת עם הבגדים, זה בהחלט משהו שאני שואפת לקיים אותו מדי פוסט ופוסט..
לגבי פריז - וואי, החשק שלי רק הולך וגובר! תודה על הלינק לאלבום, הוא בכלל גרם לי לרייר פה ולפנטז על נתב"ג בהקדם, מבטיחה להגניב אותך איתי, את נראית לי מספיק פטיט כדי להכנס למזוודה ממוצעת :))

Dana modana - גם התגובה שלך עשתה לי מאוד נעים על הלב... תודה רבה! ותודה על האיחולים, מקווה שהשנה החדשה תמשש את כולם. יאללה, אני פותחת את חלון בדפדפן עם אתרי טיסות :))

the eye said...

אהבתי את הגוונים שבחרת ללבוש.

Shelly Peleg said...

the eye - תודה רבה :)

Anonymous said...

הי שלי,
למה את לא מפרסמת את הכתבה באת? רוצים לראות ולהתגאות

Shelly Peleg said...

אנונימי/ת - הנה פרסמתי! :)
אפשר להתגאות עכשיו...