* חתולים, סיפור אהבה *

(עוד פעם אני חוטאת בלגנוב כותרות מספרים אהובים, הפעם הכותרת לקוחה מספרה המקסים של שפרה הורן)


אם ככה אני אפתח בהצהרה, למקרה שזה לא ברור מהכותרת - אני אוהבת חתולים!

כמו שפעם הגדרתי כשנשאלתי על הנושא: אני מאוד אוהבת בעלי חיים באופן כללי, אבל יכול לקרות מצב שבו אפגוש כלב שאני פחות אחבב ואתחבר אליו, ומצד שני לא נברא החתול שאני לא אמס לרגליו ולפרוותו. (כן, גם חתולי הרחוב הכי מסכנים ומג'ויפים גורמים לי להוציא קולות מעוררי תמיהה ורצון לבהות בהם ובמעשיהם במשך דקות ארוכות).


יש משהו בחיה הזו שמעורר הרבה אמוציות אצל אנשים. כמעט ולא יצא לי לפגוש מישהו אדיש כלפיהם - או ששונאים אותם או שאוהבים אותם מאוד. אפשר להתחיל לדוש בכל הקלישאות והמיתוסים החתוליים - הם אנטיפתטיים, הם חסרי תועלת, הם בלתי צפויים ולא ניתנים לחינוך, הם אינטרסנטיים, וכהנה וכהנה סוגיות וטענות.


מאחר ואני גם ככה באמת אוהבת בעלי חיים, חתוליים או לא, (עם העדפה לפרוותיים, אני מודה...) אני מייחסת את אהבתי המיוחדת אליהם לאופי שאותו הם נושאים בגאון. הם אמנם טורף מבויית למחצה, שהצליח ליצור את האשליה שהוא לא זקוק לנו, אבל למעשה הוא תלוי בנו ובטוב ליבנו תלות מוחלטת לסיפוק צרכיו. ועמוק בפנים הוא יודע את זה - ויודע להכיר תודה ואהבה כשצריך, ובעיקר כשהוא רוצה. ואולי זה מה שהכי מעורר בי כבוד כלפי חתולים - הם נותנים את האהבה שלהם כשהם רוצים, ולא כשמבקשים מהם או כופים אותה עליהם. אפשר לומר שאני די מעריצה את המרחב האישי שהחיה הזו יודעת לפנות לעצמה.


כמובן שאין בכל האמור לרמוז ולו ברגע שאני לא אוהבת כלבים, ההיפך הוא הנכון.

אפשר פשוט לסכם את הויכוח עתיק היומין הזה במשפטו החכם של ת"ס אליוט:

"כלב זה כלב, חתול הוא חתול"...


אם כך, בתור סאקרית חתולים ידועה, תמיד קשה לי לעמוד בפני פריטים שכוללים בתוכם כל אזכור/דימוי חתולי שהוא. בין השאר לא יכולתי להשאר אדישה לזוג העגילים המפואר הזה, עם שני החתולים העוד יותר מפוארים שבהם הוא מתקשט. בדר"כ האקסוסוריז מתלווים לאאוטפיט, אבל במקרה הזה הכל נבנה סביב העגילים החתוליים. תכונה חתולית שכזו - לגרום להכל להסתדר בהתאם אלייך :)... 


חולצה קאלה חצאית קארין איי עגילים אסוס נעליים ניין ווסט


כרגיל תודה רבה לדנה על הצילומים, והפעם גם תודה לנינה שלי - החתולה הטריקולורית הכי מתוקה ויפה שעושה את החיים שלי הרבה יותר טובים, פשוט ככה. 

37 comments:

Galit - Lynn Stiklaro said...

עגילים מדהימות, מתאימות לפוסט, מן הסתם :)
החולצה, החצאית והתסרוקת מושלמים ביחד.
בקשר לחתולים ולכלבים, אז אני מאוהבי הכלבים, ממשוגעי הכלבים יותר נכון... אבל גם חתולים הולך :)

ונינה?! איזה קטע, לדמות שלי קוראים נינה, מעניין ומגניב!

Kalba said...

את נראית מדהים בתמונה! אחד מהלוקים שלך שהכי אהבתי עד היום...

אני מעוניינת בעגילים, בקשה תארזי ותשלחי לי אותם. תודה :)
ולגבי חתולים, ברור..אני אוהבת להסניף את האוזניים של החתולים של ההורים שלי...

יפית כדורי - סטייליסטית אישית said...

אני כל כך מבינה את זה , גם אני נעמדת מוקסמת מול כל חתול מפורוון ברחוב ומתה על קומבו החמוד שלי וגם לי יש חולשה לכל פריט שמאזכר חתולים באיזושהי צורה. מעבר לזה הפוסט מקסים, החצאית מעולה וגם העגילים מצטיינים

טושיק said...

עגילים יפים, אהבתי מאד! החולצה מעניינת ועשירה.

אלינור said...

אאוטפיט מקסים. החולצה ממש מוצלחת בעיני, ואין ספק שהעגילים עושים את ההופעה למיוחדת הרבה יותר. אני אגב גם מאוהבי החתולים

pea said...

אוי חמודה!
אני במקור אוהבת כלבים ומפחדת מחתולים. ואז נכנס ציון לחיי ועל אף שזה היה אמור לגרום לי עוד יותר לפחד מחתולים די התאהבתי בהם. או יותר נכון בו. בקיצור עכשיו אני "דו" ומשחקת עבור שתי הקבוצות... :)
מעניין אותי לראות איך תגיבי לציוני. הוא לא ממש החתול המתחבב והמתוקי וליתר דיוק הוא סוציומט רציני, נינה נשמעת לי בחורה לעניין לעומת זאת.
בכל מקרה יופי של אאוטפיט (החולצה הזאת מוכרת לי מאיפה שהוא...) ועגילי החתולים מקסימים.
נשיקות!

Dana (MODAna) said...

יש לי את הספר הזה!!!!!!!!!!
חתולים סיפור אהבה, in deed
כל חיי היו לי חתולים, זו חיה שכן יודעת להעניק אהבה שלא כמו השמועות הזדוניות שרצות עליה
הומר איתי כבר למעלה משלוש שנים, ושתי אחיותיי גם חובקות חתולים
גם כלבים הם עם נחמד, אבל אין תחרות.

פטיט לולו והרפתקאותיה בעולם האופנה said...

אויש, איזה שבוע רווי חתולים, איזה כיף!
בדיוק השבוע אני והאהוב כמעט אימצנו חתלתולון קטן וחמודון כל כך בניגוד לחוזה המגעיל של בעלי הבית שלנו, שאוסרים עלינו להכניס בעלי חיים לדירה, אבל הוא פחד להתקרב אלינו ולא עזרו כל הפסססססס, פסססס, פסססססס שניסינו...
ואפונה עונה בדיוק על הטענה שלי!
אנשים שלא אוהבים חתולים/מפחדים מחתולים, אלו אנשים שמעולם לא היה להם חתול, וברגע שאתה מאמץ יצור קטן פרוותי ומהמם שכזה ומבין עד כמה אהבה הם כן מחזירים ועד כמה כל עניין הלא מחזירים אהבה הוא בולשיט, אתה מתאהב בהם...
יחי אוהבי החתולים

Noa said...

שלי, פוסט מקסים!

אמנם נינה היתה קצת קרירה כלפי אבל לא אנטור לה טינה. היא חתולה יפהפיה ביותר...

ואשר ללבוש, החולצה מקסימה וכך גם החצאית!

mayushka said...

הפוסט מקסים, הכתיבה קלילה וזורמת ונהניתי מאוד לקרוא אותו.


אני מתה על חתולים, כרגע פורמאלית לא מגדלת חתול ספציפי מלבד הכמה עשרות שמסתובבים לנו בגינת הבית במושב, א. בגלל הבנזוג, ב. בגלל הכלב שלנו שהוא בגודל של אריה בערך, אם כי הוא כמוני, ממש אוהב חתולים ולא עושה להם כלום.

אני בנאדם של גם וגם - גם מלח וגם פלפל, גם חריף וגם מתוק, גם קיץ וגם חורף, גם כלב וגם חתול.

למה לבחור כשלא ממש צריך??

רבקה בן דוד said...

יופי של התאמה,

ומסכימה לגמרי לגבי המרחב של חתולים.

מה שאני אוהבת בהם, שהם נותנים לך את היחס שלפי דעתם מגיע לך.
לא בכל מקרה הם יאהבו אותך, אתה צריך להשקיע קצת.

Nina said...

תמונות מקסימות! חולצה מהממת...
איזה כיף שקוראים לחתולה שלך נינה...בשאןך

ענבל said...

אממממ.... צריך להוסיף עוד משהו?! לא נראה לי....
מה שנקרא לוק מליון דולר!

מיכל said...

עגילים מעולים - ואזכור מהיום את הציטוט של טי.אס, נראה לי שהוא יכול להועיל במצבים רבים.

Crazygal said...

נראית נהדר. כמו תמיד.

אמא said...

אפרוחית שלי
צר לי שאני ואבא מנענו ממך ומאדרי
לגדל חתולים בילדותכן
עכשו אני לגמרי אתכן באהבתכן
לנינה גידי ומיה
חוץ מזה את מקסימה כרגיל
ואני נהנית וגאה עד אין קץ
אמא

standing ovation said...

השילוב של החולצה בצבע קרם עם החצאית בגוון teal פשוט מושלם, אהבתי!

God Made Me fuNky said...

OMG...you look so fabulous.
love love the top with that zipper skirt and those earrings..beautiful lady!

שיקסע said...

התמונות מדהימות, החולצה פשוט הורסת!
לגבי החתולים - אלרגית :-/

boiler said...

החולצה מקסימה, והעגיליים מאוד לטעמנו..

כן, כן גם אנחנו מחובבי החתולים והכלבים וככככל שאר בעלי החיים
מה לעשות, אי אפשר לעמוד בפרצוף הזה שלהם..

פוסט מקסים!

Zohar said...

הא! איזה מקסימה אמא שלך! :)
העגילים והחצאית עושים לי את זה עד מאוד. גם הצבע הירוק בקבוק כזה של החצאית נהדר וכזה לא אופייני לעונה.

אני כל כך מבינה את הרצון להתפנק על כל חיה ברחוב - חתולים אני חושבת הם יותר זמינים בת"א אז קל יותר להתענג על נוכחותם. בשכונה שלי יש בכלל המוני חתולים. יאי לחיות!

Shelly Peleg said...

קודם כל תודה רבה לכולם על כל התגובות, אני מגיבה קצת באיחור הפעם, אבל תמיד כיף לגלות את כל אוהבי בעלי החיים "יוצאים מהארון" ומאחדים כוחות :)

Galit lynn stuklaro - נינה זה שם מנצח! מאז שיש לי את נינה שלי אני מגלה שיש הרבה בעלי חיים שנקראים ככה, חתולים וגם כלבים..

Kalba - עד שארזו לי אותם מאסוס ושלחו לי אני לא אורזת אותם שוב! :)) אוזניים של חתולים זה בהחלט אחד החלקים הנעימים. תודה מותק!

יפית כדורי -תודה רבה רבה! החולשה הזו גרמה לי להוציא יותר מדי כסף על מיני פריטים ושטויות רק בגלל שיש עליהם איזה חתול קטן בפינה :)

טושיק ואלינור - תודה רבה, החולצה היא תוספת די עדכנית לארון ואני מאוד מרוצה ממנה, היא באמת עושה את העבודה :)

אפונה - יקירתי, מתי את מארגנת דייט ביני לבין ציון?? חייבים לבדוק כבר את הכימיה בינינו :))) אני מסתדרת טוב עם קשוחים דווקא!
הקרדיט לחולצה נתון גם לך, בכל זאת היית בעדה מבין כל הבלגן שהלך שם.. נשיקות!!

Dana Modana - איזה ספר גאוני, הא? יש לי אותו כבר כמה שנים, ואני חוזרת אליו כל הזמן לקרוא בו שוב ושוב. תיארתי לעצמי כבר מזמן שאת איתי במחנה החתולי, בכל זאת הבאנר של הבלוג שלך מסגיר את זה מיד.. :)

פטיט - איזה באסה שלא מתאפשר לכם לאמץ גור קטן... מקסימום "תאמצו" איזה חתול בשכונה ותרדו ללטף אותו ולתת לו קצת אוכל ומים מדי פעם, זה גם מספק "מנת חתוליות" הגונה :)

Noa - נינה עוד התייחסה אליך יחסית בכבוד :) סתם, היא תמיד קצת חשדנית כלפי אנשים חדשים, תסמכי עליה אבל שמצא חן בעיניה.. תודה מתוקה!

Shelly Peleg said...

mayushka - אני לגמרי איתך - גם וגם זה הפתרון המוצלח כמעט לכל מצב בחיים, כולל העדפות בע"ח! ותודה על התגובה הנעימה על הכתיבה :)

רבקה בן דוד - הם אכן דורשים השקעה :)) קפצתי לבקר בבלוג שלך, מקסים!

Nina - ואיזה כיף לכתוב תגובה למי שקוראים לה נינה! אחד המוצלחים אפילו שאני משוחדת..

ענבל - ווהו! תודה!

מיכל - אכן, אפשר גם להחליף את המילים "חתול" ו"כלב" בכל דבר אחר וזה עדיין יישאר חכם ורלוונטי..

CrazyGal - תודה רבה :)

אמא - אמא'לה שלי, כמו שאמרתי, בסוף עוד תהיי חיית אינטרנט יותר טובה ממני!! אל דאגה, נראה לי שהעובדה שלא היו לנו חיות בבית פרט לדגי זהב רק חיזקה את האהבה לבעלי חיים מאוחר יותר.. העיקר שהצטרפת אלינו עכשיו! נשיקות ואהבה

Shelly Peleg said...

standing ovation - מה באמת התרגום המוצלח לצבע teal??
נראה לי שזה יהיה אחד הצבעים החזקים של העונה הקרובה, מקווה לפחות.. תודה!

god made me funky - thank you so much my dear, and thanx for stopping by!

שיקסע -לאלרגים יש פתק שחרור, זה בסדר :)) תודה!

boiler - תודות רבות על המחאות! לגבי הבע"ח - נו טוב, הם תמיד באופנה.. :]

zohar - היא באמת מקסימה! מי היה מאמין שלפני חודשיים היא עוד לא ידעה להכנס לאינטרנט בכלל :))
ת"א זו לחלוטין עיר החתולים. אני זוכרת שהייתי בניו יורק לפני שנה והייתי בשוק מזה שלא מסתובב שם אף בעל חיים ברחוב. שבעצם זה חיובי, שאין חיות רחוב מסכנות ומוזנחות, אבל מצד שני כל כך כיף להתקל בקצת פרווה ברחוב על הדרך..

olivia said...

הורסת אותי כל פעם מחדש עם הפריטים האלו.
לעטוף ולשלוח אליי (:

adari said...

ממי שלי, אולי האהבה המשותפת הכי גדולה שלנו. היצורים המתוקים, שקשה להסיר מהם את העיניים, וכל תנוחה והבעה שלהם מצליחה תמיד לרתק אותי מחדש. מי כמוך יודעת ומבינה. ולא פחות חשוב, מעודדים ורכים ברגעים של קושי. את נראית מקסים כתמיד, העגילים פשוט הורסים ומעוררי קנאה, והלוק הכללי מקסים. אוהבת אותך מאד בחצאית היפהפיה. אגב, מתי כבר עוד מכירה של קארין? נשיקות רבות.

ושתי said...

אופס, השארתי את התגובה שלי בפוסט הקודם בטעות, אז אני מוסיפה אותה לכאן.
גם אני מצטרפת לאוהבי הלוק.
בקשר לנינה, אשמח לראות תמונה שלה אצלך בבלוג

בדיוק כתבתי פוסט על היצורים הפרוותיים שאצלי בבית:

http://vashti-lifestyle.blogspot.com/

Shelly Peleg said...

olivia - בדרך אליך :))) תודה!

אדרי - אכן, אחת האהבות הגדולות! מחכה לזמן האיכות שלי עם גידי ומאיה שקרב ובא.. האמת שצפויה להיות מכירה בסטודיו בקרוב בעיני, מאחר והשבוע כבר הנצו ניצני קולקציות סתיו/חורף לטפטף לסטודיו. תהיי בטוחה שתקבלי עדכון שוטף! :)

ושתי - תודה על התגובה, גם פה וגם בפוסט הקודם :) האמת שמאוד רציתי להצטלם עם נינה, אבל היא קצת סרבנית צילומים מול אנשים מלבדי, אז זה לא כל כך הלך. אני אשתדל להעלות תמונה שלה בקרוב, ובכל מקרה אם זכרוני אינו מטעה אותי יש תמונה שלה בפוסט הראשון אי פעם של הבלוג. וחוצמזה כמובן שביקרתי אצלך, מקסים!

saray said...

החולצה מהממת והחצאית גם כן! ביחד זה יוצר אאוטפיט הורס!
אני אוהבת את איך שהבלוג מתפתח :)

ושתי said...

אכן כן, שכחתי את התמונה הזו מהפוסט הראשון שלך! הסתכלתי עליו עכשיו שוב ונינה פשוט יפהפייה, הרבה יותר מחתולי הרחוב שלי.

Shelly Peleg said...

saray - תודה רבה מתוקה! התגובה שלך מאוד משמחת :)

ושתי - אמנם נינה לא נראית כך, אבל גם היא יחסית חתולת רחוב... לא ברור איך נהיתה לה פרווה כל כל מושקעת :) אני אמסור לה את מחמאותיך בכל מקרה!

moohy said...

קודם כל - אמא שלך בתגובה מרגשת אש... כולי דמעות.

גם בפוסט הזה, כמו בקודם, הטקסט מעולה, ממש כיף לקרוא, וכרגיל כיף גם להתסכל. העגילים מדהימים, והתמונות מצוינות.

שולחת מכאן ליטוף חפוז לניני הקוויני, כי זה מה שהיא מאפשרת לי ;)

Shelly Peleg said...

moohy - כן, מאז שאמא שלי למדה לעשות דברים באינטרנט ועוד להכנס להגיב בבלוג לבד זה ממש עולם התרגשויות חדש :))

תודה מאוי שלי, איזה כיף שאת אוהבת את הטקסטים, בכל זאת את המבקרת הראשונה שלהם... ניני מוסרת לק על האף, מאו!

מורן. said...

האמת שאני משונאי החתולים ככה שאני לא ממש יכולה להבין אותך, אבל לא משנה מה זה שגרם לך להתלבש כל כך יפה- הוא עובד, ובצורה מדהימה!

פשוט יפיפה! :)

Shelly Peleg said...

מורן. - האמת שחלק מהכוונה בכתיבת הפוסט היה דווקא לכיוון אלו שפחות אוהבים חתולים (אני מאוד משתדלת להמנע מהמילה "שנאה" בכל מה שקשור בבעלי חיים, נראה לי קשה מדי). אבל בכל מקרה - כנראה שכל אחד והעדפותיו הוא... :)
ותודה על המחמאות!!

Shani said...

אהבתי מאוד!

Shelly Peleg said...

תודה שני! :)